استراماچونی محبوب تر از تخم مرغ معروف

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال رکوردی جدید از خود برجای گذاشت.

استراماچونی محبوب تر از تخم مرغ معروف

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سایت دربی دربی دربی ایتالیا گزارش داد؛ آندره آ استراماچونی، سرمربی پیشین تیم های اینتر و اودینزه به رکورد مهمی دست یافته است، اما این رکورد مربوط به پیروزی و کسب جام ها روی نیمکت سرمربی یک تیم باشگاهی نمی گردد و به رکورد این سرمربی ایتالیایی در شبکه های اجتماعی مربوط می گردد.

بر اساس این گزارش؛ سرمربی پیشین اینتر به نظر می رسد در شبکه اجتماعی اینستاگرام خیلی محبوب باشد، علیرغم اینکه به اندازه دیگر همکارانش در این شبکه اجتماعی خیلی فعال و به روز نیست. حقیقت این است که تنها پستی که استراماچونی منتشر نموده نزدیک به هشت میلیون کامنت (نظر) دریافت نموده که این بیش از دو برابر تعداد کامنت هایی (در حدود سه میلیون و سیصد هزار کامنت) است که آن پست تخم مرغ معروف دریافت نموده است. آن پست تخم مرغ معروف هنوز رکورددار بیشترین تعداد لایک (پسندیدم) در اینستاگرام است.

به نظر می رسد علت ثبت این رکورد توسط استراماچونی، طرفداران استقلال باشند، تیمی که در لیک برتر ایران حضور دارد و آندره آ استراماچونی فصل گذشته راهنمایی آن را برعهده داشت. پس از اینکه این سرمربی ایتالیایی در حالی که استقلال را به صدر جدول رده بندی لیگ برتر ایران و مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران رسانده بود، قرارداد خود را با باشگاه استقلال یکجانبه فسخ کرد و به ایتالیا بازگشت، طرفداران این تیم زیر تنها پست او در اینستاگرام پیغام های گذاشتند و خواستار بازگشت او به ایران شدند، هرچند در نهایت قدرت شبکه اجتماعی در بازگرداندن استراماچونی تأثیرگذار نبود.

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد

انوار بلاگ: انوار بلاگ | انجمن و وبلاگ های انوار

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19196

به "استراماچونی محبوب تر از تخم مرغ معروف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی محبوب تر از تخم مرغ معروف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید