اینیستا: بازی کردن مقابل بارسلونا حس عجیبی داشت

به گزارش مجله آزمون اول، کاپیتان سابق بارسلونا اولین تجربه روبه رو شدن با هم تیمی های سابقش را دارای حس و حالی عجیب توصیف کرد.

اینیستا: بازی کردن مقابل بارسلونا حس عجیبی داشت

به گزارش خبرنگاران، آندرس اینیستا ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا امروز (شنبه) در قالب یک دیدار محبت آمیز برای تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن مقابل هم تیم های سابقش به میدان رفت که این بازی با پیروزی 2 بر صفر بارسلونا به سرانجام رسید.

در این بازی نه تنها اینیستایی که سال 2018 بارسلونا را به مقصد ویسل کوبه ترک کرد بلکه دو تن دیگر از بازیکنان پیشین این تیم، داوید ویا و سرخی سامپر هم برابر شاگردان ارنستو والورده به میدان رفتند.

اینیستا در سرانجام مسابقه درباره اولین مصاف خود با بارسلونا در تمام دوران بازیگری اش به خبرنگاران گفت: این بازی برای من بسیار خاص بود و حس عجیبی داشت اما به محض شروع بازی، تنها چیزی که ذهنم را مشغول کرد این بود که یک بازی خوب انجام دهم و وجهه ای خوب برای خودم و تیمم بسازم. روبه رو شدن با آنها (بازیکنان بارسلونا) و اینکه دیگر در کنارشان بازی نمی کنم احساس عجیبی داشت اما من از این بازی لذت بردم و نسبت به آن احساس خوبی دارم. از نظر کلی من فکر نمی کنم که عملکرد تیم مان بد بوده باشد. امروز روز خاصی بود. من هم از همه چیز راضی ام.

اینیستا در پاسخ به این سؤال که آیا از بابت ترک بارسلونا احساس پشیمانی نمی کند و خاطرات بازی در این تیم برایش زنده نشده است، گفت: من احساس پشیمانی نمی کنم، واژه پشیمانی برای احساسی که دارم خیلی سنگین است. ای کاش که هنوز هم احساس می کردم انگیزه و قدرت کافی برای بازی در بارسلونا را دارم. دوست داشتم در حالی که هنوز بازیکن بارسلونا هستم به اینجا می امدم و مقابل ویسل کوبه بازی می کردم اما دوران من در بارسلونا دیگر به سر آمده است. من به شیوه ای دیگر از این بازی لذت بردم. من همواره انگیزه و اشتیاق دارم. امیدوارم که بارسلونا هم فصل پرباری داشته باشد و همه جام ها را ببرد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2023

به "اینیستا: بازی کردن مقابل بارسلونا حس عجیبی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینیستا: بازی کردن مقابل بارسلونا حس عجیبی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید