برای جنگ پول داریم اما برای بچه ها گرسنه نه

به گزارش مجله آزمون اول، سناتور ایالت ورمونت (Vermont) آمریکا در صفحه شخصی خود در توییتر از وجود بی عدالتی در جامعه این کشور به شدت انتقاد کرد.

برای جنگ پول داریم اما برای بچه ها گرسنه نه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت در پیغام توئیتری خود نوشت: اینجا در واشنگتن، وقتی به جنگ می رویم مبالغ نامحدود پول وجود دارد. اما وقتی بچه ها امروز گرسنه می شوند، به یکباره پول کافی نداریم. این غلط هست. کنگره باید اطمینان حاصل کند که خانواده ها یاری هایی را که ضروری است، دریافت می نمایند.

این اظهارات سندرز در حالی مطرح شد که تعداد گرسنه های آمریکا حدود 40 میلیون نفر اعلام می گردد، اما حالا به دلیل شیوع کرونا و از دست رفتن مشاغل این رقم به 54 میلیون نفر شامل 18 میلیون کودک رسیده است.

آمار ها در این باره به دلیل معیار های متفاوتی که برای گرسنگی و امنیت غذایی در نظر گرفته می گردد تا حدی متغیر است و تحولات مالی مثل افزایش یا کاهش بیکاری نیز در بازه های زمانی کوتاه بر آن تاثیر می گذارد.

با این حال آمار گرسنگی در آمریکا چند دهه است که میلیونی است!

البته این آماری است که هیچ وقت آمریکا دوست ندارد کسی درباره اش بگوید و بشنود یا تحقیق کند. نهاد های رسمی این کشور نیز در اغلب تحقیقات مرتبط با گرسنگی همکاری نمی نمایند.

اما حقیقت این است که گرسنگی در آمریکا تاریخچه ای در گذشته دارد، واقعیتی در حال است و تهدیدی دائمی در آینده محسوب می گردد!

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19565

به "برای جنگ پول داریم اما برای بچه ها گرسنه نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای جنگ پول داریم اما برای بچه ها گرسنه نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید