بوکسور لژیونر: از تیم ملی جدا نشده ام

به گزارش مجله آزمون اول، تهران- خبرنگاران- کاپیتان سابق تیم ملی بوکس ایران با تاکید بر اینکه از تیم ملی جدا نشده است، گفت: هر زمان کادر فنی بخواهند برای حضور در رقابت های بین المللی به ایران باز می گردم.

بوکسور لژیونر: از تیم ملی جدا نشده ام

سالار غلامی که برای تیم تورنتو اونتوریو کانادا در رقابت های لیگ حرفه ای بوکس قاره آمریکا به روی رینگ می رود، روز آدینه به خبرنگاران گفت: اکنون در کانادا هستم و تمرینات خود را به صورت حرفه ای در این کشور دنبال می کنم.

وی که هفته گذشته مقابل بوکسور مکزیکی نهاده شد و توانست حریف خود را در همان دقیقه نخست مبارزه با ضربه چپ سنگین، ناک اوت کند، اضافه نمود: پس از انتها این بازی به دلیل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در مسابقه ای شرکت نمی کنم و زیر نظر محسن امیری یکی از مربیان ایرانی مقیم کانادا به تمرینات بدنسازی می پردازم.

این بوکسور 91 کیلوگرم تیم ملی بیان کرد: چند مسابقه حرفه ای دیگر نیز در برنامه دارم که پس از انتها ماه رمضان برای حضور در این رقابت ها برنامه ریزی خواهم کرد.

غلامی با اعلام اینکه در حال راه اندازی یک آموزشگاه بوکس در تورنتو کانادا است، گفت: قصد دارم در کشور کانادا علاوه بر حضور در رقابت های حرفه ای، در بخش آموزش بوکس نیز فعال شوم.

وی با تاکید بر اینکه از تیم ملی جدا نشده است، اظهارداشت: دوست دارم برای رقابت های انتخابی المپیک به بوکس ایران یاری کنم و یکی از مسافران المپیک 2020 توکیو باشم.

این بوکسور شرح داد: براساس قانون جدید فدراسیون بوکس جهانی، بوکسورهای حرفه ای نیز می توانند در رقابت های آماتور شرکت نمایند، از این رو در صورت احتیاج فدارسیون به تیم ملی ملحق می شوم.

هرچند نام سالار غلامی در فهرست جدید تیم ملی بوکس قرار ندارد، اما شنیده می گردد که وی برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک به زودی از سوی فدراسیون بوکس به اردوی تیم ملی فراخوانده خواهد شد.

ورزشی*9612**3783**

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1358

به "بوکسور لژیونر: از تیم ملی جدا نشده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوکسور لژیونر: از تیم ملی جدا نشده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید