سرمربی تیم واترپلوی زیر 17سال: از حریفان مان شناختی نداریم، اردوی خارجی می توانست در عملکرد شاگردانم تأثیرگذار باشد

به گزارش مجله آزمون اول، مجید غلامی، سرمربی تیم واترپلوی زیر 17سال گفت: برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کنیم و شناختی از این تیم ها نداریم.

سرمربی تیم واترپلوی زیر 17سال: از حریفان مان شناختی نداریم، اردوی خارجی می توانست در عملکرد شاگردانم تأثیرگذار باشد

مجید غلامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: رقبای اصلی ما در مسابقات قهرمانی آسیا از ژاپن، چین، قزاقستان و ازبکستان هستند و از آنجایی که تیم های شرکت کننده در این رقابت ها در رده سنی زیر 17 سال هستند و مسابقه ای نداشته اند، فیلم بازی تیمی را نداریم و برای نخستین بار با حریفان مان رقابت می کنیم.

وی اضافه کرد: علی رغم اینکه حریفان مان را برای نخستین بار می بینیم و شناختی از آنها نداریم، برای ایستادن روی سکو کوشش می کنیم و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی تیم واترپلوی زیر 17 سال از پیشرفت شاگردانش بعد از برگزاری مسابقه محبت آمیز با تیم زیر 20 سال اطلاع داد و گفت: 80 روز اردوی آمادگی برگزار کردیم و با تمرینات تکنیکی و تاکتیکی توانستیم تغییرات خوبی در تیم ایجاد کنیم. مسابقات برون مرزی نداشتیم، اما با تیم زیر 20 سال هفته ای دو بار بازی محبت آمیز برگزار کردیم که توانست در عملکرد و تمرینات تاکتیکی بازیکنان تأثیرگذار باشد تا با آمادگی کاملی در مسابقات شرکت کنیم.

غلامی ادامه داد: اگر می توانستیم در اردوهای خارجی شرکت کنیم در پیشرفت عملکرد شاگردانم در مسابقات قهرمانی آسیا مؤثر بود، چون تیم ما برای نخستین بار در مسابقات برون مرزی حاضر می شود، با این حال مسابقه محبت آمیز شاگردانم برابر تیم زیر 20 سال در پیشرفت عملکردشان تأثیرگذار بوده است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2811

به "سرمربی تیم واترپلوی زیر 17سال: از حریفان مان شناختی نداریم، اردوی خارجی می توانست در عملکرد شاگردانم تأثیرگذار باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم واترپلوی زیر 17سال: از حریفان مان شناختی نداریم، اردوی خارجی می توانست در عملکرد شاگردانم تأثیرگذار باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید