معاون فرهنگی وزارت علوم درگذشت دانشجوی جهادی دانشگاه علامه طباطبائی را تسلیت گفت

به گزارش مجله آزمون اول، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در پیامی درگذشت حسین علیمرادی، فعال فرهنگی و دبیر سابق کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی را تسلیت گفت.

معاون فرهنگی وزارت علوم درگذشت دانشجوی جهادی دانشگاه علامه طباطبائی را تسلیت گفت

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در پیغامی، درگذشت حسین علیمرادی فعال فرهنگی و دبیر سابق کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی را تسلیت گفت.

در متن این پیغام تسلیت آمده است:

انالله و اناالیه الراجعون

با کمال تأسف و تأثر خبر درگذشت یکی از دانشجویان عزیز و خیر جناب آقای حسین علیمرادی که از فعالین فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی بودند را در سانحه رانندگی در راستا خدمت به محرومین دریافت کردم که موجب تألم و اندوه اینجانب و خانواده نظام آموزش عالی کشورگردید.

دانشجوی جوانی که تمام سعی و اهتمام خود را مصروف کمک به هم وطنان عزیر خود کرده وآن را بر هر زرق و برق مادی دیگر برتری داده است و با دستان بخشنده و قلب مهربانش بذر امید را در دل و جان بچه ها و نوجوانان دشتکمک کاشته؛ که مساعی خیّرانه و بی بدیل او درحافظه مردمان شریف و پاک این منطقه ماندگار خواهد بود. بی تردید راه و منش او الگویی برای جوانان کشور است.

اینجانب و همکارانم در وزارت علوم به خانواده گرامی آقای حسین علیمرادی، بستگان، دوستان و همه خیرین گرانقدر عرض تسلیت دارم و از درگاه حق صبر و سلامتی را برای شما عزیزان آرزو دارم و علوّ درجات و غفران الهی را برای آن جوان خدمتگزار و نیک اندیش مسئلت داریم.

حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی نیز در پی درگذشت ناگهانی جهادگر جوان، حسین علیمرادی؛ دبیر سابق کانون خیریه دانشگاه علامه طباطبایی و مؤسس خیریه دست کمک به دشتکمک، پیغام تسلیتی صادر کرد.

حسین علیمرادی دانشجوی دانشکده مدیریت و حسابداری و دبیر سابق کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبایی بود و با همت جمعی از دوستانش مؤسسه خیریه جوان دست کمک به دشت کمک را تأسیس کرد و بخش اعظمی از زندگیش را در این مؤسسه گذراند.

متأسفانه وی در حادثه رانندگی در منطقه سیستان و بلوچستان و در حین خدمت به بچه ها محروم آن منطقه جان خود را از دست داد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4180

به "معاون فرهنگی وزارت علوم درگذشت دانشجوی جهادی دانشگاه علامه طباطبائی را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون فرهنگی وزارت علوم درگذشت دانشجوی جهادی دانشگاه علامه طباطبائی را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید