واتس اپ روی میلیون ها موبایل از کار می افتد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندپندنت، به زودی واتس اپ روی میلیون ها دستگاه از کار خواهد افتاد. این اپلیکیشن پیامرسان اعلام کرده از این پس از دستگاه هایی با نسخه های قدیمی سیستم عامل پشتیبانی نخواهد کرد.

واتس اپ روی میلیون ها موبایل از کار می افتد

این شرکت در صفحه پشتیبانی خود اعلام کرده پشتیبانی از نسخه های قدیمی سیستم های عامل موبایل از یکم فوریه 2020 اجرایی می شود.

طبق اطلاعات صفحه پشتیبانی این پیامرسان، پس از تاریخ مذکور، آیفون هایی با سیستم عامل iOS8و قدیمی تر به واتس اپ دسترسی نخواهند نداشت. این بدان معناست که کاربران آیفون6 و دستگاه های عرضه شده پس از آن همچنان قادر به استفاده از پیامرسان خواهند بود.

همچنین پشتیبانی اپلیکیشن مذکور از دستگاه هایی که از سیستم عامل اندروید قدیمی تر از 2.3.3 استفاده می کنند(اندروید جینجربرد) نیز قطع می شود.

دستگاه هایی با این نسخه از اندروید نمی توانند یک حساب کاربری جدید در واتس اپ بسازند و حساب های کاربری که این نسخه یا نسخه های قدیمی تر اندروید ساخته شده اند نیز مسدود می شوند.

اندروید جینجر برد در سال 2010 میلادی عرضه شد و اکنون بسیاری از دستگاه های سامسونگ، هواوی، سونی و گوگل مبتنی بر آن هستند.

در کنار این موارد واتس اپ موبایل های ویندوز که از سیستم عامل ویندوز فون 8.1 یا قدیمی تر استفاده می کنند نیز پشتیبانی نخواهد کرد.

bestcanadatours.com: سفر کانادا، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4693

به "واتس اپ روی میلیون ها موبایل از کار می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتس اپ روی میلیون ها موبایل از کار می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید