پوچتینو: تاتنهام به خرید بازیکن در ماه ژانویه احتیاج ندارد، مطمئنیم که وضعیت بدمان تغییر می نماید

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام با وجود آغاز ضعیف این تیم در فصل جدید لیگ برتر انگلیس، می گوید که به خرید بازیکن جدید نیازی ندارد.

پوچتینو: تاتنهام به خرید بازیکن در ماه ژانویه احتیاج ندارد، مطمئنیم که وضعیت بدمان تغییر می نماید

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام می گوید که این تیم به خرید بازیکن جدید در پنجره نقل وانتقالات ماه ژانویه احتیاج ندارد.

به دنبال آغاز ضعیف تاتنهام در این فصل که از هشت بازی تنها سه تا را برده است، به تیم هایی مانند برایتون، لسترسیتی و نیوکاسل باخته و در لیگ قهرمانان اروپا هم در یک بازی خانگی مقابل بایرن مونیخ با نتیجه 7 بر 2 مغلوب شده است، فشار زیادی روی پوچتینو و شاگردانش وجود داشته است. با توجه به صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته، سطح انتظارات از این تیم بالا رفته است و نتایج اخیر نارضایتی ها را در میان طرفداران ایجاد نموده است. با این حال پوچتینو می گوید که تیمش به خرید بازیکن جدید احتیاج ندارد.

پوچتینو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل واتفورد در هفته نهم لیگ برتر انگلیس، به خبرنگاران گفت: من فکر نمی کنم که تیم ما به خرید بازیکن جدید احتیاج داشته باشد. به توانایی بازیکنانم ایمان دارم. برای نظر آنهایی که می گوید تیم ما احتیاج به تغییر دارد، احترام قائلم اما اگر من در این تصمیم گیرنده هستم، می گویم باز هم به بازیکنانی که دارم اعتماد می کنم، چون می دانم که آنها برای چیزهای که انتظار داریم، خواهند جنگید.

پوچتینو با اشاره به وضعیت کنونی تاتنهام اضافه نمود: من به تیمم 200 درصد اعتماد دارم و معتقدم که این تیم پتانسیل بردن بازی های بعدی اش و تغییر وضعیت فعلی را دارد. تمام باشگاه ها ممکن است چنین شرایطی را تجربه نمایند. ما اما مطمئنیم که این وضعیت تغییر می نماید و دیر یا زود اوضاع روبه راه می گردد. مسئله تیم، انتخاب بازیکن برای ترکیب اصلی یا نداشتن بازیکنان بزرگ نیست، بلکه مشکل در کار گروهی و عملکرد تیمی است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3365

به "پوچتینو: تاتنهام به خرید بازیکن در ماه ژانویه احتیاج ندارد، مطمئنیم که وضعیت بدمان تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: تاتنهام به خرید بازیکن در ماه ژانویه احتیاج ندارد، مطمئنیم که وضعیت بدمان تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید