کلاس های آمادگی آزمون آیلتس

به گزارش مجله آزمون اول، با توجه به استقبال زبان آموزان از شرکت در کلاس های آمادگی آزمون آیلتس، امروزه بسیاری از موسسه های زبان اقدام به برگزاری دوره های آیلتس نموده اند.

کلاس های آمادگی آزمون آیلتس

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آکادمی زبان گات، با توجه به استقبال زیاد از کلاس های آمادگی آزمون آیلتس برای اینکه در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را بگیرید به شما گات، بهترین آکادمی زبان در تهران را معرفی می کنیم. در این مرکز زبان جدیدترین روش های تدریس، منابع آزمون و درسی استاندارد به همراه محیط مطلوب آموزشی برای زبان آموزان در کلاس آیلتس در نظر گرفته شده است. البته موارد ذکر شده تنها وجه تمایز این آکادمی زبان نمی باشد، پس با ما همراه باشید:

دوره آیلتس

برای اینکه بتوانید در آزمون آیلتس نمره قبولی را کسب کنید ابتدا باید در 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی یعنی (خواندن، نوشتن، شنیداری و گفتاری) اطلاعات جامعی داشته باشید و به سطح مورد احتیاج رسیده باشید. پس از معین سطح توسط سوپروایزر مؤسسه و تأیید ایشان در خصوص دانش شما برای شرکت در کلاس های آزمون آیلتس، حال با توجه به سطح و نمره مورد نظرتان تعداد جلسات برگزاری کلاس آیلتس متغیر می باشد.

آن دسته از افرادی که آمادگی بهتری دارند نسبت به کسانی که احتیاج به آموزش بیشتری دارند تعداد جلسات کمتری را برای دوره های آمادگی آزمون آیلتس احتیاج دارند. اگر به دنبال بهترین آکادمی زبان انگلیسی هستید مرکز زبان گات را معرفی می کنیم. این آکادمی دارای 6 شعبه در تهران است که با توجه به محل کار و محل سکونتتان می توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید. گفتنی است که با توجه به مدیریت واحد تمامی شعبات، هیچکدام به نسبت دیگری فزونی نداشته و تمامی اساتید به صورت چرخشی در شعبه ها حضور دارند.

آزمون آیلتس

آزمون آیلتس به دو نوع تقسیم می گردد که با توجه به هدفتان می توانید یکی را انتخاب کنید. اولین نوع آزمون آیلتس (Academic) و دومین نوع آن (General training) می باشد. در آکادمی زبان گات برای هر دو نوع آزمون آیلتس کلاس های آموزشی ویژه ای در نظر گرفته شده است که با توجه به شرایط شما می توانید از دوره های ترمیک، فشرده و خصوصی کلاس آیلتس بهره ببرید. در هر کدام از این کلاس ها روی 4 مهارت مورد احتیاج آزمون یعنی (Listening, Reading, Writing, speaking) به طور تخصصی کار می گردد و اساتید با سابقه و مجرب این مجموعه منابع آزمون استاندارد و روش های مؤثر آموزشی را در اختیارتان قرار می دهند.

آیلتس Academic (دانشگاهی) :

همان طور که از نام این آزمون معین است تمام داوطلبان که به منظور ادامه تحصیل و یا فعالیت در موارد آموزشی و پژوهشی قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند، می توانند در این آزمون شرکت کنند. این آزمون شما را در خصوص میزان دانش و اطلاعاتتان نسبت به زبان انگلیسی ارزیابی می نماید. در واقع نحوه تدریس و میزان کیفیت کلاس آیلتس که در آن شرکت نموده اید و مؤسسه زبانی که انتخاب نموده اید در آزمون اصلی معین می گردد.

آیلتس Academic (عمومی) :

اگر قصد دارید به منظور اقامت، مهاجرت دائمی، راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنید، می بایست در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت نمائید. در واقع برای اقامت در کشورهای استرالیا، کانادا، نیوزیلند و انگلستان به این مدرک احتیاجمند هستید. این آزمون روی مهارت های پایه بقا در زمینه های اجتماعی و محیط کار گسترده تمرکز دارد.

نمره آزمون آیلتس

نمره قبولی در آزمون آیلتس بستگی به کشوری که به آن مهاجرت می کنید، شرکتی که قصد کار کردن در آن را دارید و یا دانشگاهی که می خواهید ادامه تحصیل دهید، دارد. بعضی از کشورها از شما آیلتس با میانگین نمره 6 و بعضی آیلتس با میانگین نمره 8 را می خواهند. به طور کلی نمره آیلتس از 1 تا 9 در هر یک از 4 مهارت (Listening, Reading, Writing, speaking) مورد ارزیابی قرار می گیرد و میانگین کل از هر 4 مهارت، نمره آزمون آیلتس شما به حساب می آید. میزان تسلط شما و آمادگی در این آزمون از دوره های کلاس آیلتس معین می گردد، پس تا تأیید قطعی استاد برای شرکت در این آزمون اقدام ننمایید. در آخر هم برای گذراندن دوره آیلتس به صورت تضمینی و قبولی در آزمون با نمره مورد نظر، آکادمی زبان گات را به شما معرفی می کنیم.

انتهای رپرتاژ خبری

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 677

به "کلاس های آمادگی آزمون آیلتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های آمادگی آزمون آیلتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید