سامسونگ به سمت جداسازی باتری موبایل حرکت می کند!

به گزارش مجله آزمون اول، دیجیاتو نوشت: گزارش ها ادعا دارند که گوشی های تاشوی 2023 مانند سری گلکسی S23 از برچسب پلاستیکی برای جداسازی آسان تر باتری بهره می برند.

سامسونگ به سمت جداسازی باتری موبایل حرکت می کند!

سامسونگ در سری گلکسی S23 یک نوار پلاستیکی جهت جداسازی آسان تر باتری را در نظر گرفته است که نیاز به استفاده از ابزارهای جانبی و حلال های چسب یا الکل را از بین می برد. طبق گزارش های تازه، احتمال دارد که رویه مذکور در گوشی های تاشوی 2023 این شرکت نیز ادامه پیدا کند.

آیا تعویض آسان باتری گوشی های تاشوی 2023 سامسونگ ممکن است؟

به گزارش GalaxyClub، رگولاتوری کره جنوبی به تازگی مجوز لازم برای استفاده از باتری های گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 را صادر کرده است. در اسناد ثبت شده همراه با اندازه پک های باتری، به زائده ای کشیدنی با استیکر آبی نیز اشاره شده است که عنوان Pull out روی آن قرار گرفته است. احتمال می رود که مشابه با سری گلکسی S23، این نوار برای جداسازی راحت تر باتری هنگام تعویض آن در نظر گرفته شده باشد و روی هر دو گوشی تاشوی 2023 سامسونگ قرار بگیرد.

گلکسی زد فولد 5 با شماره مدل SM-F946 دارای دو باتری با شماره های EB-BF946ABY و EB-BF947ABY است؛ درحالی که گلکسی زد فلیپ 5 با شماره مدل SM-F731 از باتری های EB-BF731ABY و EB-BF732ABY بهره می برد. طبق ادعای گزارش مذکور، باتری ثانویه در گلکسی زد فلیپ 5 دارای ظرفیت 971 میلی آمپرساعت است؛ درحالی که نسل قبل این محصول به باتری ثانویه با ظرفیت 1040 میلی آمپرساعت مجهز است.

استفاده از باتری ثانویه ضعیف تر در گلکسی زد فلیپ 5 می تواند نشانگر ظرفیت کلی کمتر باتری این محصول باشد؛ اگرچه بهبودهای اجرا شده در تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و مصرف انرژی کمتر آن، می تواند به ثابت ماندن یا ارتقای مدت زمان شارژدهی کمک کند. شایان ذکر است که سامسونگ در سال گذشته نیز از دو سری باتری برای تست روی گلکسی زد فولد 4 استفاده کرد؛ اما در آخر ترکیب باتری های دارای ظرفیت بیشتر را برای محصول نهایی در نظر گرفت و ممکن است همین موضوع برای گوشی های تاشوی 2023 این شرکت نیز تکرار شود.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 41296

به "سامسونگ به سمت جداسازی باتری موبایل حرکت می کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ به سمت جداسازی باتری موبایل حرکت می کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید